وزیر بهداشت،ضمن انتقاد از پدیده زیرمیزی گفت: رفتار نامناسب یک عده قلیلی از جامعه پزشکی باعث شده است که به کل جامعه پزشکی نگاه مثبتی وجود نداشته باشند، پدیده زیرمیزی با توجه به محرومیت‌هایی که در جامعه وجود دارد، ظلم مضاعف به مردم است.

انتقاد وزیر بهداشت از پدیده زیرمیزی پزشکان/زیرمیزی پزشکان ظلم به مردم است
سلامت نیوز : وزیر بهداشت،ضمن انتقاد از پدیده زیرمیزی گفت: رفتار نامناسب یک عده قلیلی از جامعه پزشکی باعث شده است که به کل جامعه پزشکی نگاه مثبتی وجود نداشته باشند، پدیده زیرمیزی با توجه به محرومیت‌هایی که در جامعه وجود دارد، ظلم مضاعف به مردم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ سیدحسن هاشمی ضمن بیان این مطلب افزود: همان طور که ما از بقیه صنوف از جمله مهندسان، روحانیت، بازاریان و دیگر اقشار جامعه انتظار عملکرد مناسب داریم، از جامعه پزشکی نیز انتظار داریم نسبت به این پدیده مذموم که با اعتبار جامعه پزشکی مرتبط است، حساس باشند.

هاشمی با یادآوری اینکه پدیده زیرمیزی تنها در عده قلیلی از جامعه پزشکی، اتفاق می‌افتد، گفت: متأسفانه وجود این پدیده در بین این عده قلیل باعث شده است که نگاه بخش‌هایی از جامعه به جامعه پزشکی و پزشکان نگاه مثبتی نباشد. پدیده زیرمیزی با توجه به محرومیت‌هایی که در جامعه وجود دارد، ظلم مضاعف به مردم است.

وزیر بهداشت که در بیستمین مجمع سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران سخن می‌گفت، از اعضای این تشکل جامعه پزشکی درخواست کرد با تعامل خوب و مناسب با سازمان نظام پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت و ارائه راه حل‌های اساسی و نه راه حل های مقطعی در حل این مشکل کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha