سلامت نیوز: یک فوق تخصص روان­ پزشكی كودك و نوجوان موفق به دریافت جایزه سازمان جهانی بهداشت موسوم به جایزه دکتر شوشا در سال 2013 شد.


به گزارش سلامت نیوز، دكتر محمدرضا محمدی، فوق تخصص روان­ پزشكی كودك و نوجوان و استاد گروه روان­پزشكی بیمارستان روزبه به عنوان فردی كه بیشترین خدمات ارزنده و مشاركت فعال را در ارتقا بهداشت عمومی و بخصوص در حیطه كودك و نوجوان در كشور داشته، موفق به دریافت جایزه سازمان جهانی بهداشت موسوم به جایزه دکتر شوشا در سال 2013 شد.

 دكتر محمدرضا محمدی دارای دکتری تخصصی روان‌پزشكی است و دوره‌های تكمیلی فوق تخصص روان‌پزشكی كودك و نوجوان و دوره شناخت و رفتاردرمانی و نیز دوره متدولوژی پژوهش روان پزشکی را در انستیتو روانپزشكی لندن (كشور انگلستان) گذرانده است.

وی از بنیانگذاران دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در ایران است که سالهاست روش های نوینی را در پیشگیری و درمان بیماری های اعصاب و روان کودکان ارائه کرده و آنها را به کار بسته است.

گفتنی است جایزه "شوشا" هر سال به انتخاب کارشناس سازمان بهداشت جهانی به یکی از محققان علوم پزشکی در منطقه مدیترانه شرقی که برجسته ترین تلاش ها را در عرصه پیشگیری از بیماری ها و کنترل آنها دارد اهدا می شود.

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha