چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 85706

سلامت نیوز : جمعیت هلال‌احمر، به جهت کمک به سلامت کشور با ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی داخل و خارج کشور، خدمات مراکز توانبخشی، فعالیت تیم‌های اضطراری و اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و دور افتاده موفق به دریافت نشان زرین بقراط سال ۱۳۹۲ شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در همایش جایزه ملی بقراط سال ۱۳۹۲ که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، جمعیت هلال‌احمر،به جهت کمک به سلامت کشور در بین مراکز دولتی و موسسات خصوصی شرکت کننده موفق به دریافت نشان زرین بقراط سال ۱۳۹۲ شد.

در این همایش که برخی از مقامات دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، نشان زرین بقراط به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

در این نشان خطاب به رییس جمعیت ‌هلال‌احمر آمده است: « توسعه یافتگی، از راهبردهای سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. جامعه طراوت و صلابت خود را در مسیر سلامت توسعه می‌دهد و در این رهگذر افراد، نهادها، موسسات و سازمان‌ها نقش کلیدی خواهند داشت. از این رو بر اساس اعلام کمیته داوران جایزه بقراط، به جهت اثرگذاری در ارتقای سرانه سلامت، بهداشت وتندرستی کشور در گروه نهادها و ارگان‌های دولتی نشان زرین بقراط سال ۱۳۹۲ به جنابعالی اهداء می‌شود.

امید است با اتکال به لایزال الهی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، همواره در مسیر خدمت به ایران اسلامی موفق و موید ظاهر شوید.

در این مراسم دکتر پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر حافظی، رئیس کمیسیون سلامت و محیطزیست شورای اسلامی شهر تهران و دکتر عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضورداشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha