سلامت نیوز : رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تأکید وزیر بهداشت بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به منظور ارتقای سلامت جامعه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ عباس زارع ن‍‍ژاد در اولین جلسه کمیته علمی چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت که در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تشکیل شد، گفت: اولین جلسه کمیته علمی چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت در راستای تبیین مراحل داوری، تکمیل شاخص های ارزشیابی آثار، تعیین دبیران کمیته های داوری و ارائه جدول زمانی انتخاب آثار با حضور مسئولان جشنواره و صاحبنظران در حوزه رسانه های دیداری، شنیداری و دیجیتال برگزار شد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت گفت: با توجه به اهمیت جشنواره و تأکید وزیر بهداشت بر اهمیت استفاده از رسانه های مختلف در فرهنگسازی سلامت، همکاری پایاپای مرکز روابط عمومی این وزارتخانه با دفتر آموزش و ارتقای سلامت انجام می‌شود تا فرایند انتخاب آثار با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای تولید رسانه انجام پذیرد.

وی گفت: یکی از موضوعات تصویب شده در این جلسه توجه ویژه به ساختار PSA (آگهی های خدمات همگانی با موضوع سلامت) در رسانه های شنیداری و اعطای جایزه ویژه در این حوزه است چرا که امروزه این شکل از رسانه، تأثیر بسیار زیادی بر مخاطب داشته و امکان استفاده از آن در برنامه های مختلف وزارت بهداشت وجود دارد.

زارع نژاد افزود: یکی از اصلی ترین حامیان سلامت، اصحاب رسانه و رسانه های مختلف فعال در این حوزه هستند و انتخاب رسانه برتر سلامت نیز از اولویت های این جشنواره است به عبارت دیگر یکی از هدفگذاری های این جشنواره انتخاب موثرترین روش انتقال پیام برای افزایش سواد سلامت مردم است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت در ادامه یادآور شد: اصحاب رسانه حداکثر تا پایان آبان، برای ارسال آثار به جشنواره فرصت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha