پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 85723

سلامت نیوز : سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه گفت: کمبود پزشک متخصص و فوق متخصص از مشکلات اساسی بخش درمان شهرستان زرندیه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر جلیل کوهپایه زاده اصفهانی در دیدار با فرماندار زرندیه این مهم را از خواسته‌های به حق مردم شهرستان دانست و افزود: بکارگیری مدیران با تجربه، پزشکان متخصص و عمومی و نیروهای مورد نیاز در این بخش با استفاده از همکاری بین بخشی دستگاه های مختلف از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی برای ارتقای بخش بهداشت و درمان شهرستان زرندیه است.

وی عنوان کرد: تاکنون از امکانات بخش درمان شهرستان بهره‌وری لازم حاصل نشده و حوزه درمانی شهرستان زرندیه نیازمند ارتقای بهره‌وری است.

علیرضا هدایتی، فرماندار زرندیه نیز در این دیدار گفت: ارتقای سلامت و سطح بهداشت جامعه نیازمند توجه همه دستگاه‌ها و متولیان امر است.

وی اضافه کرد: شهرستان زرندیه در بخش بهداشت و درمان نیازمند توجه جدی است و کمبود امکانات پزشکی در این شهرستان مشکلاتی را برای مردم شهرستان ایجاد کرده است.

در این نشست مسائل و مشکلات بهداشت و درمان شهرستان زرندیه مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا پایان آبان سال جاری، چند پزشک عمومی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم زرندیه در مراکز درمانی این شهرستان مستقر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha