پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 85779

سلامت نیوز : مدیر نظارت بر امور دارو و مواد اعتیاد‌آور دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با کشف انبار داروهای قاچاق و کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در قم 180 قلم انواع داروی قاچاق کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ حمید اورعی با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص نگهداری و توزیع داروهای قاچاق در زیرزمینی در یکی از محلات قم گفت: با هماهنگی کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی و اخذ مجوزهای قضایی این محل شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این محل انواع داروهای قاچاق و غیرمجاز از قبیل داروهای مخدر، جنسی، چاقی و لاغری کشف شد، افزود: پس از بازرسی‌های انجام گرفته از این محل، 180 قلم انواع دارو به ارزش 5 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

مدیر نظارت بر امور دارو و مواد اعتیاد‌آور دانشگاه علوم پزشکی قم ساخت و تولید داروهای چاقی و لاغری را از دیگر تخلفات این واحد غیرمجاز اعلام کرد و گفت: در این کارگاه پودرهای چاقی و لاغری غیرمجاز بومبا و افلاطون داخل کپسول‌های خوراکی قرار می‌گرفت و در برخی عطاری‌های متخلف به فروش می‌رسید.

وی از دستگیری دو متهم در این پرونده خبر داد و گفت: پس از جمع‌بندی و ارزیابی نهایی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

اورعی خاطرنشان کرد: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 36706443 برای دریافت اطلاعات مربوط به دارو، شکایت و ارائه گزارشات مردمی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha