سلامت نیوز: وزیر بهداشت، انحلال معاونت‌های جدید و بازگشت به ساختار قبلی را تکذیب کرد و گفت:ما در حال حاضر آنقدر درگیر کارهای روزمره هستیم که ساختار در اولویت کاری ما قرار ندارد اما با توجه به کسری بودجه، باید مدیریت‌ها تغییر کنند.

حسن قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با فارس گفت:تغییر ساختار وزارت بهداشت وبازگشت به ساختار قبلی در حال حاضر از اولویت‌های وزارتخانه نیست و آن را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت همچنان با ساختار فعلی فعالیت خواهد کرد و معاونتهای تازه تاسیس شده مانند معاونت پرستاری و سایر معاونتهای جدید نگران نباشند چراکه این صحبتها شایعه است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه پرداختن به اینگونه مسائل ما را از برنامه عقب می‌اندازد گفت: ما در حال حاضر آنقدر درگیر کارهای روزمره هستیم که ساختار در اولویت کاری ما قرار ندارد.

وی ادامه داد: مسیر راه تعیین شده و باید براساس قانون برنامه پنجم توسعه و اسناد بالادستی حرکت کنیم و زمان را از دست ندهیم.

هاشمی افزود:حداقل تا 6ماه آینده پرداختن به تغییرات ساختاری در اولویت قرار ندارد و به این موضوع فکر نمی‌کنیم بلکه با توجه به کسری بودجه وزارت بهداشت باید مدیریت‌ها تغییر کنند و به جای اقدامات سلیقه‌ای باید منابع را مدیریت تازه‌ای کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha