سلامت نیوز : رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ سرهنگ سیدمحسن عرفانی در این باره گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، ماموران تحقیقات خود را روی این پرونده آغاز کردند.

رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی ادامه‌داد: بنابر اظهارات شاکی، وی چندی پیش در اینترنت با تبلیغات و محصولات یک سایت آشنا و مبلغ 300 هزار تومان در دو مرحله به حساب اعلام شده از طرف سایت واریز و کرم و لوسیون گیاهی از بین برنده چین و چروک صورت را با تضمین صد درصدی دریافت و پس از استفاده متوجه ناکارآمدی کرم و لوسیون شد و همچنین باعث بروز مشکلات پوستی در صورت خود، پس از مصرف می‌شود. ضمن اینکه بعد از ارسال وجه از طرف شاکی، فروشنده آن محصول در فضای مجازی دیگر پاسخگوی ایمیل و شماره تلفن‌های اعلامی نبود.

عرفانی گفت: پس از انجام بررسی‌ و استعلام‌های لازم در این رابطه یک آقای 34 ساله که ساکن یکی از مناطق جنوبی مشهد بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح‌کرد: متهم که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود و در آشپزخانه خود اقدام به ساخت پودر و قرص‌های گیاهی می‌کرد، پس از مشاهده مستندات ارائه شده از سوی پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که از سادگی و اعتماد مشتریانش سوءاستفاده کرده و با راه‌اندازی تبلیغات در فضای مجازی اقدام به این کار کرده است.

عرفانی افزود:‌ متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی به شهروندان هشدارداد: از سایت‌های دارای نماد الکترونیکی خریدهای اینترنتی انجام دهند و دقت بیشتری کنند تا گرفتار افراد شیاد نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha