مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد:هفته پژوهشها از 16 تا 22 آذر ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

دکتر نورالدین سلطانیان در گفتگو با سلامت نیوز افزود:این دانشگاه با بیست مرکز تحقیقاتی مصوب در سال 85 برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه دوم کشو.ری پژوهش در میان دانشگاه های علوم پزکشی کشور شد.
وی افزود:در این سال رشد تولیدات علمی این دانشگاه نسبت به سال 84 صد در صد بوده است بطوریکه یکهزار و هشتاد طرح پژوهشی به اجرا گذاشته شد.
وی خاطر نشان کرد،چاپ بیش از 700 مقاله علمی در مجلات  معتبر داخلی و خارجی ،ارائه بیش از 700 مقاله  در همایش های ملی و بین المللی و چاپ بیش از 50 کتاب بوسیله محققان و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بخشی از فعالیتهای پژوهشی این دانشگاه بوده است.
مدیر روایط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد که هر یک از روزهای این هفته به تفکیک نام گذاری شده و اعمال خاصی برای هر یک از روزها به شرح زیر برنامه ریزی شده است:
شنبه هفدهم آذر ماه:نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی در مرکز همایشهای علمی این دانشگاه افتتاح خواهد شد.
یکشنبه هجدهم آذرماه:به عنوان روز پژوهش و کارکنان نام گذاری شده  در این روز فعالیت های پژوهشی  کارکنان دانشگاه علوم پزشکی معرفی و از برترین ها طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.
دوشنبه نوزدهم آذر ماه:با عنوان مدیریت و منابع پژوهشی فرآیند سیاست های جدید  پژوهشی با اعضای شورای پژوهش دانشگاه بررسی می شود.
سه شنبه بیستم آذرماه:روز پژوهش  صنعت و دانشگاه نام گذاری شده و صاحبان صنایع، چگونگی اجرای طرح های پژوهشی کاربری برای تولید علوم و فناوری را تبین خواهند کرد.
چهار شنبه بیست و یکم آذرماه:پژوهش گران برتر دانشگاه علوم پزشکی در مرکز همایشهای علمی این دانشگاه معرفی و از آنان طی مراسمی تجلیل خواهد شد.
پنج شنبه بیست و دوم آذرماه ،آخرین روز همایش:دانش آموزان نخبه و مستعد استان از مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم  پزشکی بازدید خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha