سلامت نیوز : دکتر مهزیار خزاعلی رئیس این مرکز از تجهیز درمانگاه فوق تخصصی چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) به دستگاههای پیشرفته آنژیوگرافی چشم خبر دادند.

به گزارش سلامت نیوز  ؛ وی با اشاره به این که تجهیزات مورد نظر از پیشرفته ترین دستگاههای آنژیوگرافی چشم در سطح جهان بوده عنوان نمودند : این تجهیزات با همت مسئولین بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان امام راه اندازی گردید که باعث رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان به این سرویس درمانی شده است .

وی افزود : تهیه و خریداری این دستگاهها باعث گردیده بیمارانی که در نوبت آنژیوگرافی چشم قرار می گرفتند و جهت آماده سازی بعد از چند روز جواب می گرفتند اکنون با راه اندازی این دستگاهها ، ضمن ارتقاء کیفیت تصاویر آنژیوگرافی چشم باعث سرعت بخشی بیشتر و جلوگیری از سرگردانی و اتلاف وقت بیماران خصوصاً شهرستانی های عزیز که قبلاً می بایست چند روز منتظر جواب و معطلی می شده گردیده و باعث تسریع در تشخیص و درمان بیماران مراجعه کننده به سرویس آنژیوگرافی چشم پزشکی می شود.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) در پایان با اعلام اینکه این بخش با تعرفه های دولتی به بیماران عرضه می شود که در مقایسه با تنها سرویس خصوصی بسیار پائین تر با کیفیت بالاتر با دستگاهها پیشرفته روز جهان انجام می پذیرد .

لازم بذکر است پذیرش سرویس آنژیوگرافی چشم روز های یکشنبه و سه شنبه صبح با نوبت قبلی امکان پذیر بوده که بعداز ظهرها در کلینیک چشم پزشکی نیز آماده خدمات رسانی به بیماران مراجعه کننده می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha