سلامت نیوز : مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی سایت‌های همسرگزینی در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با کلیت این طرح موافقت داشتند.

مسعود امینی در گفت‌و‌گو با پانا از راه اندازی سایت‌های همسرگزینی در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: از 296 هزار ازدواج دانشجویی در کشور تنهادو درصد منجر به طلاق شده است.

وی افزود: با توجه به این‌که ماده 43 قانون برنامه پنجم توسعه، یعنی راه اندازی مراکز مشاوره توسط وزارت ورزش و سازمان بهزیستی، از سوی مجلس لغو شد، دفتر برنامه ریزی ازدواج به این فکر افتاد که پیشنهاد راه اندازی سایت‌های همسرگزینی را اعلام کند.

مدیر کل دفتر ازدواج با اشاره به این مطلب که سایت‌های همسرگزینی باید توسط دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها راه اندازی شوند، گفت: این طرح که با همکاری وزارت علوم صورت می گیرد، ابتدا به‌صورت پایلوت در چند دانشگاه انجام می‌پذیرد که البته هماهنگی‌های لازم آن از ابتدای آبان ماه توسط وزارت علوم آغاز شده است.

وی ازدواج‌های دانشجویی را قابل اعتماد عنوان کرد و گفت: در نظر داریم طرح مذکور را به صورت ملی در سطح کشور اجرایی کنیم که در صورت اجرایی شدن و البته تا حد توان وزارت ورزش و جوانان این طرح را حمایت مالی خواهد کرد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha