سلامت نیوز : نماینده مردم شاهین‌شهر در نطق میان دستور امروز خود از تامین اجتماعی خواست تا درمانگاه‌های منطقه را تکمیل و اشکلات آن را برطرف کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در آغاز نطق میان دستور خود با بیان اینکه مجلس با اکثریت آرا پیشنهادات دولت در مورد بودجه را مصوب کرده است، ‌گفت: لازم است که دولت برای اجرای این بودجه اقدام کند.

وی در ادامه خطاب به وزیر نیرو خواهان اتمام پروژه‌های فاضلاب، تامین آب شرب، تامین آب سهم کشاورزان و کاهش قیمت حق اشتراک برق شد و از دولت خواست تا قانون جامع ایثارگران را اجرا کند.

وی دربخش دیگری از نطق میان دستور خود خطاب به وزیر کشور خواهان نوسازی ناوگان حمل و نقل و جلوگیری از مهاجرت از منطقه شد و خطاب به وزیر راه گفت: رفع مشکلات 8000 واحد مسکن مهر که 90 درصد پیشرفت داشته‌اند، پرداخت وام خودمالکی، تکمیل پروژه کنارگذر شهر، فعال سازی قطار سریع‌السیر تهران اصفهان باید در اولویت‌های وزارت قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: وزرای بهداشت، جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست هیاتی کارشناسی به منطقه اعزام کنند تا تاثیر آلاینده‌های صنایع در منطقه بر سلامت مردم و زمین‌های کشاورزی را بسنجد و برای متوقف شدن روند آلودگی منطقه اقدام کند.

وی همچنین خطاب به وزیر کشاورزی خواهان استمحال وام کشاورزانی که آب کشت آنها تامین نشده است شد و از وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی خواست تا مقدمات دستیابی مردم در شهرهای کوچک به خدمات بانکی و خودپرداز را تامین کنند.

حاجی‌دلیگانی از وزیر ورزش و امور جوانان خواست پروژه‌های نیمه‌کاره دولت در حوزه ورزش و جوانان تکمیل کند و خطاب به دولت خواهان رفع تبعیض‌ها در مورد استخدام شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در پایان نطق میان دستور خود خطاب به فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور گفت: لازم است طرحی برای ارتقای امنیت مردم در حوزه انتخابیه اصفهان دیده شود چرا که اموال و دام‌های مردم همچنین تجهیزات دولتی مانند سیم‌های برق مرتبا سرقت می‌شود. لازم است وزیر بهداشت در مورد تامین اورژانس جاده‌ای و تکمیل و بهبود بیمارستان‌های منطقه اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha