چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 86186

سلامت نیوز : دبیر اجرایی سمپوزیوم یک روزه اینترونشن در انفارکتوس حاد میوکارد از برگزاری سمینار تخصصی با موضوع درمان‌های مداخله‌ای خبر داد.

دکتر محسن معدنی در گفت وگو با (ایسنا)، عنوان کرد:‌ در این سمینار به بررسی درمان‌های مداخله‌ای رایج در سراسر دنیا برای بیماران مبتلا به سکته‌های حاد قلبی پرداخته می‌شود که این درمان‌ها در نقاط مختلف کشور و بر اساس امکانات متفاوت است.

وی ادامه داد: درمان‌های مداخله‌ای در کشور ما نیز در مراکز اصلی قلب و عروق از درمان دارویی موثر هستند به ویژه اکنون که میزان اطلاعات و نوع تکنیک پیشرفت زیادی کرده است.

این متخصص قلب و عروق با بیان اینکه بسیاری از موارد با تاخیر زیاد به مراکز قلب مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: بهتر است افراد با مشاهده عوارض مشکوک به انفارکتوس که شایع‌ترین آن دردهای قفسه سینه است به مراکز قلب و عروق مراجعه کنند تا درمان‌ها هرچه سریعتر آغاز شود.

دکتر معدنی در رابطه با درمان‌های مداخله‌ای تشریح کرد: درمان‌های مداخله‌ای مانند بازکردن رگ با استفاده از بالون انجام می‌شود که می‌تواند از بروز سکته قلبی جلوگیری کند.

دبیر سمپوزیوم اینترونشنال در انفارکتوس حاد میوکارد در رابطه با این سمپوزیوم تصریح کرد: سمپوزیوم یک روزه با محوریت درمان‌های مداخله‌ای انفارکتوس از سوی انجمن اینترونشنال کاردیولوژی ایران در روز 16 آبان ماه در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha