سلامت نیوز : مدیرکل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت از اتمام مراحل مربوط به اعتباربخشی بیمارستان‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: نتیجه اعتباربخشی بیمارستان‌ها حداقل تا یک هفته آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: اعتباربخشی تمام بیمارستان‌های کشور انجام شده و اکنون در مرحله استخراج اطلاعات قرار دارد.

وی در این باره ادامه داد: پس از مشخص شدن نتایج، اطلاعات و مشکلات به بیمارستان‌های مربوطه اعلام می‌شود تا در جهت رفع مشکلات‌ احصا شده اقدام کنند. همچنین سازمان‌های بیمه‌گر در جریان اطلاعات حاصل از اعتباربخشی بیمارستان‌ها قرار خواهند گرفت.

رضوی همچنین گفت: نتایج اعتباربخشی بیمارستان‌ها حداقل تا یک هفته آینده مشخص و پس از تایید معاون درمان و شخص وزیر بهداشت به بیمارستان‌ها ابلاغ خواهد شد تا از وضعیت خود نسبت به دیگر بیمارستان‌ها اطلاع یابند.

به گفته وی، پس از مشخص شدن نتایج اعتباربخشی، بیمارستان‌ها به پنج درجه شامل درجه یک، دو، سه، یک عالی و غیرقابل ارزشیابی درجه بندی خواهند شد.

رضوی در این باره افزود: ممکن است بیمارستان‌هایی وجود داشته باشند که درجه آن‌ها پایین‌تر از سه باشد که در این صورت غیرقابل ارزشیابی خواهند بود. البته تعدادی از این بیمارستان‌ها وجود دارند. در مجموع حداقل تا یک هفته آینده نتیجه اعتباربخشی بیمارستان‌های سراسر کشور مشخص و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha