به مناسبت روز جهانی ایدز، اولین مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع "ایدز" توسط سلامت نیوز با همکاری پرشین بلاگ و برنامه مشترك ملل متحد در زمینه ایدز (UNAIDS) برگزار می شود.

مسابقه وبلاگ نویسی روبان قرمز برگزار میشود
سلامت نیوز: به مناسبت روز جهانی ایدز، اولین مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع "ایدز" توسط سلامت نیوز با همکاری پرشین بلاگ و برنامه مشترك ملل متحد در زمینه ایدز (UNAIDS) برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ایدز(10 آذر)، سلامت نیوز در نظر دارد با همکاری پرشین بلاگ و برنامه مشترك ملل متحد در زمینه ایدز (UNAIDS) ، مسابقه وبلاگ نویسی را با موضوع ایدز برگزار کند.

لازم به ذکر است شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و از مبتلایان به HIV/ADIS نیز دعوت می شود در این مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است هر فرد مجاز به ارائه یک وبلاگ در مسابقه می باشد و ثبت مشخصات حقیقی در وبلاگ ضروری نیست. افرادی که مایل به ایجاد وبلاگ در این زمینه هستند نیز می توانند در مسابقه شرکت نمایند اما داشتن 5 پست در زمینه ایدز به صورت مطلب یا عکس، کاریکاتور و ... الزامی است.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند تا 5 آذر ماه سال جاری آدرس وبلاگ خود را به پست الکترونیک fans@persianblog.ir ارسال نمایند.و یا از طریق پنل مدیریتی پست مربوطه را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 به سه نفر از کسانی که در این مسابقه برنده شوند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
همچنین وبلاگ نویسان برای حمایت از این جشنواره میتوانند کد روبان قرمز را از اینجا گرفته و در قسمت کدهای ویژه جاوا در پانل مدیریت وبلاگ خود کپی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام نتایج اعلام نشد؟ چقدرطولش میدید؟