امروز شاخص ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون عدد ۱۴۰ را نشان می‌دهد ؛ این شاخص تا روز سه‌شنبه ثابت خواهد ماند و روند آن افزایشی یا کاهشی به صورت محسوس نخواهد بود.

تداوم آلودگی هوای تهران / این بار وزش باد به داد تهرانی‌ها می رسد
سلامت نیوز : مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با بیان اینکه آلودگی هوای تهران تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: این بار ورزش باد به داد تهرانی خواهد رسید.

"یوسف رشیدی" در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه شاخص ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون امروز عدد ۱۴۰ را نشان می‌دهد اظهار کرد: این شاخص تا روز سه‌شنبه ثابت خواهد ماند و روند آن افزایشی یا کاهشی به صورت محسوس نخواهد بود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه به تدریج از شدت ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون کاسته می‌شود و از روز چهارشنبه شرایط هوا از حالت اضطرار خارج می‌شود.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همچنین تأکید کرد: این بار قرار است باد و وزش آن در شهر تهران، تهرانی‌ها را از آلودگی هوا نجات دهد.

رشیدی در پاسخ به اینکه چرا اطلاع‌رسانی نسبت به وضعیت آلودگی هوا و تعطیلی مدارس ابتدایی با تأخیر همراه بود گفت: این مسئله به ما مربوط نمی‌شود و باید دبیر کمیته یعنی مدیرکل محیط زیست استان تهران و استاندار نسبت به این وضعیت برنامه‌ریزی می‌کردند البته براساس تشخیص آن‌ها شرایط در حالت اضطرار است و اقدامات لازم برای این وضعیت نیز اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha