سلامت نیوز : مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از گسترش خدمات بیمه تکمیلی در سطح کشور خبر داد و گفت: این شرکت بنا دارد سطح خدمات خود را به بازنشستگان افزایش دهد.

افشین مقصودی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از دو میلیون و 300 هزار صندوق بازنشسته کشوری به همراه خانواده‌هایشان از خدمات بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ استفاده می‌کنند اظهار داشت: علاوه بر این تعداد کارکنان بنیاد شهید، بازنشستگان بنیاد شهید، کارکنان شاغل بیمه سلامت کل کشور از تسهیلات بیمه آتیه استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در سالهای اخیر تلاش کرده‌اند سطح خدمات را به بیمه‌شدگان افزایش دهند که در همین راستا اقدام به گسترش قراردادهای خود با مراکز درمانی کرده است.

مقصودی بیان داشت: هم اکنون شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با بیش از 540 مرکز درمانی قرارداد دارد ضمن اینکه بیمه شدگان می‌توانند به مراکز غیردرمانی نیز مراجعه و با دریافت فاکتور به دفاتر شرکت بیمه تکمیلی مراجعه و هزینه‌های خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ خاطرنشان کرد: این شرکت‌ تا پایان قرارداد سال جاری خود هیچ افزایش نرخی نخواهد داشت ضمن اینکه قرارداد این شرکت با برخی از صندوق‌ها تا تیر ماه سال آینده ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به زودی خدمات سرپایی بازنشستگان صندوق بازنشستگی تحت پوشش بیمه طلایی قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha