سلامت نیوز : با حکم فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر، محمدرضا عارف به عنوان عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مشاورعالی رئیس جمعیت در امور بشردوستانه منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی خطاب به دکتر محمدرضا عارف آورده است: “نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر در امور بشردوستانه» منصوب می شوید.

با توجه به وظایف و ماموریت های ذاتی جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری و دفاع از ارزش های انسانی از جنابعالی انتظار دارم تمام توان، تخصص و تجارب خویش را در راستای ترویج مفاهیم و مقررات حقوق بشردوستانه در سطح ملی و همچنین توسعه و اجرای این دست از فعالیت ها در سطح بین المللی بر اساس قوانین جاری کشور و در راستای سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران بر طبق اساسنامه به کار گیرید و راهکارهای اجرایی و کاربردی پیشنهادی خود را در اختیار اینجانب قرار دهید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.”

رئیس جمعیت هلال احمر در حکم دیگری خطاب به محمدرضا عارف آورده است: “به استناد بند 6 قسمت الف از ماده 10 اساسنامه جمعیت به موجب این ابلاغ به عنوان ” عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران” منصوب می شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و بهره گیری از تجارب ارزنده خود در اجرای وظایف و اختیارات شورای عالی مصرح در قانون اساسنامه و همچنین در تحقق اهداف عالیه جمعیت و تقویت بنیادی فعالیت های محوله با تعامل با سایر اعضای شورای عالی کوشا باشید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.”

برخی از سوابق اجرایی دکتر محمدرضا عارف

معاون اول رئیس‌جمهور 1384-1380

عضو پیوسته‌ فرهنگستان علوم ایران

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

معاون دانشجویی وزارت فرهنگ و آموزش عالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha