سلامت نیوز : رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی از دستگیری عامل پخش داروهای غیر مجاز در بیرجند خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سرهنگ حسینی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان گفت: کارشناسان پلیس فتا حین پایش فضای مجازی تبلیغی مبنی بر فروش قرص‌های چاق کننده و اشتها آورV.A.M در یکی از سایت‌های استان را مشاهده کردند که در آن فردی با هویت نامعلوم با گذاشتن شماره تلفن همراه اقدام به فروش و تبلیغ دارو و قرص افزایش وزن می کرد و ادعا کرده بود داروهای وی کاملا گیاهی بوده و حاوی ویتامین های B12 . .B9 B6 B3. B2. .B1 است.

وی با بیان این که بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این داروها قاچاق بوده و فروش آن در اینترنت غیر قانونی است، ادامه داد: مأموران پلیس فتا رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و با هماهنگی قضایی طی دو مرحله تعداد 8 جعبه قرص حاوی حدود 300 بسته قرص نیروزا را به صورت غیر حضوری از متهم خریداری کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به این که پس از اعتماد سازی، مأموران با هماهنگی مقام قضایی با نامبرده قرار ملاقات حضوری برای خرید دارو گذاشتند، اظهار داشت: پس از حضور متهم در محل قرار، وی دستگیر و در بازجویی فنی بیان داشت که داروها را از یک مربی بدنسازی در بیرجند خریداری کرده است.

وی در ادامه افزود: این مربی بدنساز داروها را در باشگاه خود به صورت مخفیانه به فروش می‌رساند که با هماهنگی قضایی متهم دستگیری و به پلیس فتا منتقل شد و در بازجویی‌های فنی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا در پایان به کلیه شهروندان توصیه کرد برای تهیه هر گونه دارو با پزشک مشورت کرده و دارو را صرفاً از داروخانه‌ها تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha