سلامت نیوز : رییس بیمارستان فارابی گفت: بیمارستان جدید فارابی با وسعت 30 هزار متر مربع به عنوان مرکز آکادمیک چشم در فاز تهیه نقشه بوده و در بهمن سال جاری فاز اجرایی آن با حضور مقامات مسئول شروع می‌شود.

دکتر محمود جباروند در گفت وگو با ایسنا ، گفت: بیمارستان جدید فارابی با وسعت 30 هزار متر مربع به عنوان مرکز آکادمیک چشم در فاز تهیه نقشه بوده و در بهمن سال جاری فاز اجرایی آن با حضور مقامات مسئول شروع می‌شود.

وی افزود: تمام امکانات آموزشی و پژوهشی در این بیمارستان جدید متمرکز می شود، این بیمارستان 120 تخت خوابی بوده و حدود 40 میلیارد تومان فقط هزینه ساخت آن است.

رییس بیمارستان فارابی تصریح کرد: بیمارستان فعلی، کاردرمانی و پشتیبانی بیمارستان جدید را به عهده دارد و در بیمارستان جدید اقدامات آموزشی و پژوهشی نیز انجام می شود.

جباروند اظهارکرد: ساخت این بیمارستان موجب افزایش توانمندی بیمارستان برای پاسخ دهی به امور درمانی بیماران است و کل مجموعه توسط اعضای هیات علمی بیمارستان اداره می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان جدید تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد و با برنامه ریزی‌های مناسب اعضای هیات علمی و پرستار آن نیز تامین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha