سلامت نیوز : یافته های تازه نشان می دهند، باقی ماندن بیماران در بیمارستان مفید است: اگر پزشکان و پرستاران رابطه صمیمانه ای با بیمار برقرار کنند، او از روش های درمانی و نگهداری اش راضی خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه ؛ دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت در ایالت تنسی آمریکا پی بردند، بین 82 تا 90 درصد بیمارانی که در بیمارستان ها بستری هستند، گروه درمانی شان را نمی شناسند.

پژوهشگران با آزمودن بیماران نشان دادند، افرادی که اطلاعات کافی درباره پزشک شان دارند از روند درمانی شان رضایت خواهند داشت.  

آنها کارت های حاوی برخی اطلاعات شخصی شش پزشک را میان 100 نفر از بیماران بخش ارتوپدی که تحصیلات، بیمه و صدمه دیدگی یکسانی داشتند پخش کردند.

با بیماران، دو هفته پس از مرخص شدن شان از بیمارستان تماس گرفته شد. رتبه رضایت مندی بیمارانی که کارت های اطلاعات شخصی پزشکان را دریافت کرده بودند 22 درصد بیشتر از بیمارانی بود که چنین کارت هایی به آنها داده نشده بود.

دکتر الکس جهانگیر، استاد جراحی ارتوپدی و توانبخشی دانشگاه واندربیلت گفت:" به نظر می رسد بیمارانی که با تیم پزشکی ارتباط برقرار کنند و با آنها راحت باشند سریع تر بهبود می یابند."

او افزود:" از این مداخله آسان و ارزان می توان استفاده کرد تا کیفیت کار پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمان را ارتقاء داد. "

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha