وزیر بهداشت از آغاز کار کارشناسی برای تعیین تعرفه‌های درمانی سال آینده خبر داد و گفت: امید است که واقع‌بین باشیم و بیش از این روی کارکنان و کارگزاران بخش سلامت فشار نیاوریم.

اعلام نظر وزیر بهداشت درباره تعرفه‌های درمانی سال 93

سلامت نیوز : وزیر بهداشت از آغاز کار کارشناسی برای تعیین تعرفه‌های درمانی سال آینده خبر داد و گفت: امید است که واقع‌بین باشیم و بیش از این روی کارکنان و کارگزاران بخش سلامت فشار نیاوریم.

دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، در این باره گفت: با توجه به اینکه بودجه نویسی آغاز شده و لازم است بدانیم که بیمه‌ها چه تعهداتی باید داشته باشند، دوهفته پیش خواستیم کار کارشناسی تعرفه‌های درمانی سال آینده آغاز شود.

وی در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد شما برای رشد تعرفه‌ای در سال آینده چیست؟ اظهار کرد: مطالبات ما که فراوان است، امیدواریم همه چیز درست بشود. متاسفانه در حالی که نان در کشور گران شد، خدمات پزشکی هیچ تغییری نکرد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در بخش بهداشت و درمان دچار مشکلات بسیار هستیم، اظهار کرد: امید است که واقع‌بین باشیم و بیش از این روی کارکنان و کارگزاران بخش سلامت فشار نیاوریم. شرایط آنها به هیچ وجه قابل قبول نیست. این در حالی است که همه از این قشر متوقع هستند البته توقعشان درست است ولی باید در نظر داشت که تا یک حدی می‌توان روی این قشر و این بخش فشار آورد.

وی تاکید کرد: بهتر است فرافکنی نکنیم و آنچه حق این قشر است را ببینیم.

مطالبه 700 میلیاردی بیمارستان‌ها از سازمان‌های بیمه گر

قاضی زاده هاشمی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها از سوی سازمان‌های بیمه‌گر گفت: تا این تاریخ مطالبات بیمارستانی از مجموع بیمه‌ها حداقل حدود 700 میلیارد تومان است. یک گروه از بیمه‌ها تا اردیبهشت و تامین اجتماعی بدهی‌های خود را تا مرداد ماه تسویه کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha