سلامت نیوز : مدیرکل پیش ‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که شهر تهران از بعدازظهر امروز دوشنبه 20 آبان ماه بارانی می شود.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت و گو با پانا، از بارش باران و وزش باد در تهران از عصر امروز خبر داد و گفت: سامانه بارشی از روز گذشته وارد کشور شده و طی امروز برخی از استان های غربی از جمله لرستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان را در بر می گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: همچنین با فعال شدن این سامانه بارشی استان های مرکزی، همدان و قزوین نیز با بارش باران مواجه می شود.
وی اضافه کرد: در استان هایی که عنوان شد علاوه بر بارش باران، آبگرفتگی معابر نیز پیش بینی شده است.
امیدوار شهری همچنین از فعالیت این سامانه بارشی در استان های زنجان، کردستان، البرز، تهران، آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و گفت: همچنین برای فردا سه‌ شنبه نیز در برخی نقاط استان های خوزستان، ایلام، قزوین و مرکزی نیز تداوم بارش باران پیش بینی می شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای کشور در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: همچنین از عصر روز سه شنبه و روز چهارشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز بارش ها ی پراکنده رخ می دهد ضمن اینکه در این طول روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق ودر شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است.
به گفته وی، هوای پایتخت طی امروز و فردا با افزایش آلاینده های جوی روبرو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha