دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 86489
سلامت نیوز : شما هم می توانید با استفاده از دستورالعمل زیر از مزایای پوست موز برای درمان سه مشکل پوستی تان بهره مند شوید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ ؛ پوست موز حاوی یک آنتی اکسیدان با نام لوتئین و مقدار زیادی پتاسیوم است و شاید به همین دلیل است که قسمت داخلی پوست موز اینقدر شفابخش و مفید است. شما هم می توانید با استفاده از دستورالعمل زیر از مزایای پوست موز برای درمان سه مشکل پوستی تان بهره مند شوید.

_ از پوست موز می توانید برای درمان پسوریازیس استفاده کنید . فقط کافی است پوست موز را به قسمتهای آسیب دیده بمالید . اول ممکن است احساس کنید پوست موز باعث قرمز شدن و تحریک بیشتر می شود اما بعد از چند روز شاهد تغییر قابل توجهی خواهید بود.

_ برای درمان جوش هم می توانید از پوست موز استفاده کنید . فقط کافی است قسمت داخلی پوست موز را روی جوشهای بدن و یا صورتتان بمالید . بعد از چند بار استفاده از پوست موز شاهد بهبود جوشهایتان خواهید بود .

_ پوست موز برای درمان زگیل هم مفید است. هرشب پوست موز را روی زگیلها بمالید، بعد از یک هفته شاهد تغییر قابل ملاحظه ای خواهید بود . اگر برای خوب شدن عجله دارید سعی کنید پوست موز را با یک نوار به روی زگیل ببندید و اجازه بدهید در طول شب روی آن بماند . به این ترتیب در عرض دو تا سه هفته زگیل ها به طور چشمگیری بهبود خواهند یافت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha