سلامت نیوز : صداوسیما تلاش می‌کند در امر اطلاع‌رسانی بهداشتی و سلامت در جامعه از ابزار جدید تبلیغات کمک بگیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ رییس شورای سلامت سازمان صداوسیما گفت: برای تولید و پخش برنامه‌های سلامت محور در صداوسیما، بسته تبلیغاتی کامل فراهم می‌آوریم.

دکتر حسن خجسته، معاون برنامه‌ریزی و نظارت و رییس شورای سلامت سازمان صداو سیما ضمن تشریح وضعیت جدید شورای سلامت در سازمان، فعالیت‌های شورای سلامت سازمان را در 14 سال گذشته خوب ارزیابی کرد.

دکتر خجسته افزود: خوشبختانه سازمان صداوسیما در طول تشکیل شورای سلامت توانست یک گروه حرفه‌ای را در حوزه ارتباطات سلامت محور تشکیل دهد و این شورا تاکنون موفق شده تعامل بسیار خوب و مؤثری با وزارت‌خانه‌ها، نهادها و ارگانهای خارج از سازمان داشته باشد.

رییس شورای سلامت صدا وسیما گفت: امر تبلیغات سلامت در رسانه ملی چهار وجه دارد که صداو سیما در زمینه سلامت جسمی و روانی طی 30 سال پس از انقلاب اسلامی آثار و کارهای خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: متأسفانه درخصوص سلامت اجتماعی و معنوی آنگونه که باید تلاش نشده و تولید آثار نداشتیم و باید با همکاری و مساعدت استادان دانشگاه‌ها، کارشناسان و برنامه‌سازان خبره برای تولید و پخش برنامه‌های سلامت محور بیش‌تر تلاش کنیم تا یک بسته تبلیغاتی درستی فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما همچنین با اشاره به این‌که سعی ما بر این است که در برنامه‌های سلامت محور در صداو سیما به سطح زندگی بپردازیم، خاطرنشان ساخت: چهار وجه سلامت در سطح زندگی، تغذیه سالم و حلال، سلامت غذا و درستی روش از جمله آیتم‌هایی است که مد نظر برنامه‌ساران قرار می‌گیرد.

رییس شورای سلامت سازمان اعلام کرد، جلساتی را با نهاد‌های سلامت محور کشور در هفته آینده برگزار خواهیم کرد تا مسائل و موضوعات سلامت را در حوزه‌های اجتماعی و پزشکی بررسی کنیم اما در عین حال بیشترین انگیزه ما پرداختن به موضوع سلامت اجتماعی و معنوی است و تولید برنامه در این زمینه کار بسیار سختی است.

وی همچنین راه‌اندازی شوراهای سلامت در استان‌ها را از برنامه‌های آتی صداوسیما اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha