رئیس دولت اصلاحات در تماس با همسر و مادر مقتولانی که در آخرین دقایق با گذشت از قصاص معلمی که مرتکب این دو قتل شده بود به تشکر از او پرداخت و کار انسانی و اخلاقی او را الگویی برای همه دانست.

تقدیر خاتمی از زنی که معلمی را از اعدام نجات داد/ بخششی بزرگ که باید الگو شود
سلامت نیوز:رئیس دولت اصلاحات در تماس با همسر و مادر مقتولانی که در آخرین دقایق با گذشت از قصاص معلمی که مرتکب این دو قتل شده بود به تشکر از او پرداخت و کار انسانی و اخلاقی او را الگویی برای همه دانست.

زینب مهدوی نژاد همسرمرحوم جهانگیر افروخته و مادر رضا افروخته در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز، درباره دلیل گذشت از قصاص در آخرین دقایق قبل از اجرای حکم اعدام گفت:« تصمیم به بخشش در یک لحظه بود و این کار در دل ما افتاد. صبح روزی که قرار بود پویان قصاص شود تا صبح بیدار بودیم و اشک می ریختیم تا اینکه دخترم با من تماس گرفت و از من خواست که این کار را به خدا واگذار کنم و اینطور شد که در لحظه آخر تصمیم به بخشش گرفتم.»

همسر مرحوم جهانگیر افروخته همچنین از تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بعد از اعلام گذشت از قصاص با وی خبر داد و گفت:« آقای خاتمی در این تماس ضمن عرض تسلیت از این کار بسیار تشکر کردند و این کار را اخلاقی و انسانی دانستند و الگویی برای همه عنوان کردند.»

وی ادامه داد:« به آقای خاتمی گفتم این کار خیلی سخت بود و ایشان هم تایید کردند که این کار بسیار سخت بوده و گفتند شما کار بزرگی انجام داده اید.»

وی درباره احساسی که از بخشش پویان دارد گفت:« در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم. قطعا بخشش خیلی بهتر است البته ما نمی خواستیم انتقام بگیریم چرا که این حق قانونی و شرعی ما بود اما تصمیم به بخشش گرفتیم و در حال حاضر احساس راحتی دارم.»



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha