سلامت نیوز : مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از بازگشت شرایط سالم به هوای پایتخت خبر داد.

دکتر یوسف رشیدی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: هوای تهران با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد 86 در شرایط سالم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شاخص نسبت به روز گذشته 15 واحد کاهش داشته اظهار داشت: در حال حاضر شاخص ذرات معلق کمتر از 10 میکرون نیز با 5 واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد 64 قرار گرفته و از این نظر هم هوای پایتخت در شرایط سالم است.

مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه همچنان 4 منطقه از پایتخت در شرایط ناسالم هستند تصریح کرد: امروز شهرداری منطقه 15 با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 126 آلودترین منطقه تهران است.

به گفته رشیدی، فرمانداری شهر ری منطقه 20 با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد 111، پارک شکوفه منطقه 14 با قرار گرفتن این شاخص روی عدد 107 و پارک سلامت منطقه 17 با ایستادن شاخص مذکور روی عدد 104 دیگر مناطق پایتخت با هوای ناسالم هستند.

وی یاد آور شد: در حال حاضر شهرک چشمه در منطقه 22 با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 59 در یک قدمی شرایط پاک و سالم ترین منطقه تهران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha