سلامت نیوز : روابط عمومی انتقال خون خراسان‌رضوی گفت: در مقایسه با مدت مشابه پارسال شمار داوطلبان اهدای خون استان 30 درصد و تعداد اهداکنندگان خون 33 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛  در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد 3426 داوطلب به پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی مراجعه کردند که از این میان 2667 نفر موفق به اهدای خون شدند.

هم‌چنین در این ایام در سه پایگاه فعال اهدای خون در مشهد مقدس، 2646 داوطلب پذیرش شده که از این میان 2005 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند. در مقایسه با مدت مشابه پارسال شمار داوطلبان اهدای خون در مشهد مقدس 23 درصد و تعداد اهداکنندگان خون 27 درصد رشد داشته است.

پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد از روز شنبه 25 آبان‌ماه شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید در حاشیه‌ی خیابان شیرازی ورودی حرم مطهر، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال، پایگاه مهر واقع در بلوار ابوطالب، پایگاه رضوی واقع در باب‌الرضا(ع) و پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی قاسم‌آباد فعال هستند.

پایگاه‌های امام رضا(ع) و امید صبح و عصر و سایر پایگاه‌های مشهد در شیفت صبح آماده پذیرش اهداکنندگان گرامی خون هستند. پایگاه انتقال خون شهرستان‌های قوچان، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، نیشابور هم‌چنین پایگاه‌های اهدای خون شهرستان کاشمر و تربت جام نیز پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha