وزیر بهداشت با بیان اینکه سهم مردم از هزینه های درمان رو به فزونی است، گفت: برخلاف آنچه که در برنامه پنجم آمده مردم به جای 30 درصد 58 درصد هزینه‌های درمان را تقبل می‌کنند.

گزارش 100 روزه وزیر بهداشت به رئیس جمهور ارائه شد
سلامت نیوز : وزیر بهداشت با بیان اینکه سهم مردم از هزینه های درمان رو به فزونی است، گفت: برخلاف آنچه که در برنامه پنجم آمده مردم به جای 30 درصد 58 درصد هزینه‌های درمان را تقبل می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت ؛ دکتر سید حسن هاشمی با بیان اینکه سهم مردم از هزینه های درمان رو به فزونی است و برعکس آنچه در برنامه پنجم آمده مردم به جای 30 درصد، 58 درصد هزینه‌های درمان را تقبل می‌کنند، افزود: مشکلات وزارتخانه را طی 100 روز گذشته شناسایی کرده و به رئیس جمهور گزارش مکتوب دادیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ما مشکلات را از روز اول اعلام کردیم، افزود: در گزارش ارایه شده ضمن شناسایی مشکلات، راهکار حل این مشکلات هم پیشنهاد شده است.

هاشمی افزود: مشکل وزارتخانه در عدم تعادل بین درآمد و هزینه ها و کمبود اعتبارات برای اتمام طرح‌های نیمه تمام است.

وی در تشریح دیگر مشکلات وزارتخانه، گفت: ساختار وزارتخانه به لحاظ مدیریتی ایراد دارد که به نظر می‌رسد اصلاح آن ضروری است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه اگر منابع پیش بینی شده در برنامه پنجم تامین می شد با مشکلات امروز دست به گریبان نبودیم، درباره احتمال رایگان شدن بهداشت و درمان، ‌گفت: رایگان شدن درمان شدنی نیست؛ اما کاهش سهم مردم از هزینه‌های درمان طبق برنامه پنجم شدنی است که متاسفانه این سهم افزایش یافته و درصدها عکس شده است به نحوی که پرداخت از جیب مردم به جای اینکه 30 درصد باشد 58 درصد شده و رو به فزونی است، واقعیتی که نباید انکار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha