یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 86694

همه ما هر چقدر كه به كارمان علاقه‌مند باشیم و با عشق آن را دنبال كنیم باز هم ممكن است دچار روزمرگی و تكرار شویم.

5 نسخه برای دوپینگ کارمندان!
سلامت نیوز : اگر این روزها خستگی زود سراغ‌تان می‌آید و حوصله كار كردن ندارید، اگر با گذشتن یكی، 2 ساعت از شروع كار روزانه كسل می‌شوید و احساس می‌كنید توانایی ادامه كار ندارید بد نیست با طبیعی‌ترین و ساده‌ترین نسخه‌ها برای رهایی از این حس آشنا شوید. ما به شما می‌گوییم كه چگونه بدون مصرف قرص و كپسول با خستگی و بی‌حوصلگی‌تان خداحافظی كنید.

می‌خواهید كارمندی خوش اخلاق باشید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله زندگی ایده آل ؛ اگر در گروه افرادی هستید كه در روزهای پایانی هفته به دلیل خستگی و فشار ناشی از كارهای عقب‌افتاده دچار استرس و نگرانی می‌شوید و این استرس را ناخودآگاه به همكاران، ارباب رجوع یا اعضای خانواده‌تان منتقل می‌كنید و از آن مهم‌تر دچار ناراحتی‌ها و اختلال‌های گوارشی ناشی از استرس كار می‌شوید به شما توصیه می‌كنیم برای یك بار هم كه شده دم‌نوش گیاه بادرنجبویه را تجربه كنید. یکی از بیماری‌هایی که امروزه در جهان به دلیل فشارها و استرس‌های ناشی از كار به انسان‌ها تحمیل می شود سندرم روده تحریک‌پذیر است که موجب بروز اختلالات و ناراحتی‌هایی در عملکرد دستگاه گوارش به ویژه روده‌ها شده و به دنبال آن مشکلات عصبی و افسردگی را برای بیماران به همراه می آورد.

برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به این بیماری ساده‌ترین راه کنترل میزان فشارعصبی، استرس و اضطراب است. یکی از بهترین شیوه‌ها برای کاهش میزان این فشارها استفاده از گیاه بادرنجبویه در برنامه غذایی روزانه است. این گیاه قابلیت بسیار خوبی در تسکین فشارهای عصبی داشته و میزان آرامش بدن را بالا می‌برد. به این ترتیب به کاهش علائم و عوارض سندرم روده تحریک‌پذیر بسیار کمک می‌کند. این گیاه به دلیل خاصیتی که در کنترل و کاهش میزان اضطراب، استرس و فشارهای عصبی دارد و به این دلیل که یک القا کننده خوب برای بیمار به وقت خواب است به مرور موجب افزایش نشاط و شادمانی در افراد می‌شود.

ماساژ روغن کنجد برای...

مردان و زنان زیادی وجود دارند كه از كاهش میزان انرژی و توانایی جسمی خود برای انجام كارهای روزانه‌شان شكایت می‌كنند. این گروه غالبا از جمله افرادی هستند كه در طول روز وقتی برای پیاده‌روی، نرمش و ورزش ندارند و بیشتر وقت‌شان را صرف كار می‌كنند. آنها اگر چه به تصور خودشان افراد پرجنب و جوشی هستند كه بیشتر وقت‌شان به كار می‌گذرد اما در گروه كم‌تحرك‌ترین افراد قرار می‌گیرند چرا كه بیشتر وقت‌شان را پشت میز می‌گذراند و بدن‌شان پر از گره‌ها و اسپاسم‌هایی است كه به مرور زمان آنها را خسته و بی حوصله می‌كند و انرژی آنها را تحلیل می‌برد.

یكی از بهترین شیوه‌ها برای رهایی از این وضعیت ماساژ بدن با روغن كنجد است. این ماساژ بهترین شیوه برای باز شدن اسپاسم‌ها و گره‌هایی است كه راه عبور انرژی را در كانال‌های انرژی یا مردین‌های بدن مسدود كرده‌اند. برای تهیه این روغن کافی است به اندازه سرانگشت کندر را درون روغن کنجد انداخته و روغن را روی حرارت بگذارید تا کندر حل شود. پس از خنک شدن این روغن آن را روی ستون فقرات ماساژ دهید كه این كار علاوه بر تسکین اعصاب به افزایش انرژی‌هایتان كمك می‌كند. پیشنهاد می‌كنیم دست كم دو بار در هفته این ماساژ را تكرار كنید.

وانیل درمانی را فراموش نكنید

همه ما هر چقدر كه به كارمان علاقه‌مند باشیم و با عشق آن را دنبال كنیم باز هم ممكن است دچار روزمرگی و تكرار شویم و كار به نظرمان خسته كننده و سخت بیاید. اگر شما هم هرازگاهی این احساس سراغ‌تان می‌آید، به نظر می‌رسد باید از متخصصان آروماتراپی یا عطردرمانی كمك بگیرید. این متخصصان بر این باورند كه استشمام برخی از رایحه‌ها می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن حال و هوای انسان را تغییر دهد. پس اگر شما هم گاهی از كارتان خسته می‌شوید و بی حوصلگی‌ سراغ‌تان می‌آید پیشنهاد می‌كنیم 4 تا 5 قطره از اسانس وانیل یا پرتقال را روی یك دستمال اسپری كنید و آن را در گوشه‌ای از اتاق كارتان بگذارید تا به مرور با استشمام آن حال و هوای‌تان عوض شود.

مجبورید زیاد صحبت كنید

اگر به واسطه كارتان مجبورید صبح تا شب با ارباب رجوع‌ صحبت كنید و این موضوع باعث شده كه دچار گرفتگی صدا و خشكی دهان شوید، خالی از فایده نیست كه هر روز دمنوش آویشن بنوشید. برای تهیه این چای در هر وعده کافی است یک قاشق غذاخوری از برگ‌های خشک آویشن را در یک لیوان آب جوش ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بجوشد. پس از آن این مخلوط را صاف کرده و به کودک بدهید. نوشیدن روزانه 2 فنجان از دمنوش آویشن به شما كمك می‌كند تا گرفتگی صدا دیگر سراغ‌تان نیاید. این جوشانده ممکن است طعم تلخی داشته باشد و کودک به راحتی آن را میل نکند بنابراین می توانید با اضافه کردن یک قاشق عسل به این چای طعم آن را شیرین كنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha