یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 86747
سلامت نیوز : رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از افزایش شیوع تب‌مالت در این شهرستان در پی عرضه شیر خام در این خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ حمزه قاسمی صبح امروز در کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان آمل با اشاره به عرضه شیر خام در شهرستان و رشد تعداد واحدهای کسبی در این زمینه اظهار داشت: قرار بود واحدهایی که در مدت 48 ساعت به اخطارها توجه نکنند پلمب شوند ولی به دلیل اینکه این بخش زمینه درآمد برخی خانواده‌ها است باید این امر مدبرانه مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل افزایش شیوع تب مالت در شهرستان باید پاسخگو باشیم،تصریح کرد: رشد قارچ‌گونه این واحدها،سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

قاسمی با اشاره به اینکه باید فرآورده‌هایی عرضه شود که دارای تاییدیه باشند، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در کشور هستند.

رئیس شبکه بهداشت آمل با اعلام اینکه زمینه عرضه گوشت غیرمجاز در شهرستان کاهش یافته است،بیان کرد: باید کشتار و فروش مرغ زنده در بازار روز متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه نیاز به حضور پلیس است،گفت: واحد اجراییات پلیس در این زمینه کمرنگ عمل می‌کند.

این مسئول گفت: برای رفع معضلات بهداشتی نیاز به همکاری‌ همه دستگاه‌های اجرایی است.

قاسمی با اشاره به حوادث تصادفی تا پایان مهر ماه در این شهرستان یادآور شد: تا پایان مهرماه یک‌هزار و 632 مورد تصادف در این شهرستان گزارش شده است که 975 مورد جاده‌ای و بقیه در درون شهر رخ داده است.

رئیس اداره محیط زیست آمل نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت عرضه مرغ زنده در بازار این شهرستان یادآور شد: برای جمع‌آوری این قشر نیاز به حضور نیروی انتظامی و دستگاه‌ قضایی وجود دارد.

علی‌محمد دعاگو با تاکید بر اینکه برخورد با این افراد باید با حضور فرماندهی انتظامی صورت گیرد خواستار همکاری این مجموعه در رفع مشکلات زیست‌محیطی درون شهری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha