سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از اعطای مجوز واردات پزشکی به بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان توسط منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ اسماعیل زمانی صبح امروز در بازدید از پروژه بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان اظهار کرد: امیدوارم با بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان و به‌کارگیری پزشکان متخصص و همچنین با تجهیز این بیمارستان به تجهیزات مدرن پزشکی، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه و ارائه خدمات توریسم درمانی باشیم.

وی با اشاره به خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و با توجه به پیشرفت قابل توجه روند احداث بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از پیوستن این مرکز به محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: با ساخت و تجهیز این بیمارستان گام مهمی در مسیر سلامت مردم و انبوه میهمانان و مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا اتمام مراحل اداری پیوستن بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند، این مرکز می‌تواند با اعطای مجوز واردات از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تجهیزات مورد نیاز خود را با تعرفه‌های وارداتی مناطق آزاد وارد کند.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد اروند، بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان را برای توسعه این منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و از تلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در زمینه ارائه خدمات بهداشت و درمان در این منطقه تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha