سلامت نیوز : رئیس بیمارستان فوق تخصصی بازتوانی نورافشار از ارائه تسهیلات جدید این بیمارستان برای کارکنان هلال احمر خبر داد و گفت: از این پس فرانشیز خدمات درمانی که پرسنل هلال احمر در این بیمارستان دریافت می کنند، از سوی بیمارستان پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر رامین کردی افزود: با توجه به اینکه تولیت اصلی بیمارستان نورافشار بر عهده جمعیت هلال احمر است، خدمات درمانی ویژه ای برای کارکنان زحمتکش این جمعیت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر این اساس از این پس ما فرانشیز کارکنان بیمار هلال احمر را هم پرداخت می کنیم و این پرسنل در صورت نیاز به خدمات درمانی بیمارستان، به جز وسایل کمک درمانی که باید به صورت آزاد خریداری شود، هیچ هزینه ای نخواهند پرداخت.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی بازتوانی نورافشار همچنین با اعلام راه اندازی بخش آب درمانی بیمارستان نورافشار، افزود: این مرکز مجهز به جدیدترین امکانات بازتوانی از جمله استخر مثلثی با سطح غیر لغزنده، تردمیل داخل آب، هیدروماساژ، ورزش و حرکت درمانی در استخر، ماساژ با آب، بدون خیس شدن بوده و پیشرفته ترین امکانات درمانی را در اختیار بیماران قرار می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha