سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مجلس به هر مسئله‌ای که به سلامت مردم مربوط باشد،حساس است و به همین علت موضوع مربوط به برنج‌ها و گوشتهای وارداتی و تأثیر پارازیتها بر سلامت مردم دوباره در کمیسیون بهداشت مجلس در حال بررسی است.

عابد فتاحی در گفت و گو با فارس، افزود: جلسات کارشناسی برای بررسی مجدد مسائل مختلف مربوط به سلامت مردم در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس کلید خورده است و مسائل مختلفی از قبیل گوشتها و برنجهای وارداتی و احیاناً وجود آلودگی در آنها یا فقدان این نوع آلودگی‌ها دوباره با همکاری نزدیک برخی دستگاههای اجرایی از جمله موسسه استاندارد آغاز شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: بررسی مسائل بسیار مختلفی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آغاز شده است که دامنه آنها حتی به لامپهای کم مصرف وارداتی از چین و تأثیر آن بر سلامت مردم و احیاناً امکان بیماری زایی آنها و حتی مسئله پارازیتها دوباره در حال بررسی است.

وی گفت: همچین مسئله آلودگی هوای تهران و تأثیر آن بر سلامت مردم هم از نظر جسمی و هم روانی در مجلس بررسی می‌شود و پس از بررسی کامل این مباحث گزارش آنها اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha