سلامت نیوز : رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی‎ گفت: جنبش‌های دانشجویی باید با نظام سلامت و وزارت بهداشت واقع بینانه رفتار کنند و هر کسی که به فکر مردم باشد در چنین شرایطی در راه ‏حرکت این مجموعه پرمسئولیت مانعی ایجاد نمی‌کند.

محمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره جریانات دانشجویی و صدور بیانیه در مورد مشکلات نظام سلامت گفت: جریانات دانشجویی ‏دیدگاه‌های آرمان‌خواهانه‌ای دارند.ولی آرمانگرایی باید با واقعیت‌بینی همراه ‏شود.

به اعتقاد رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، جنبش‌های دانشجویی باید بر اساس دیدگاه‌های آرمانخواهی، مسائل را تحلیل ‏کنند.

وی در ادامه افزود: در بیمارستان‌های آموزشی و دولتی انترن‌ها و دستیاران تخصصی مشغول به کار هستند.این افراد جز قشر زحمتکش ‏حوزه سلامت به حساب می‌آیند و نباید با بیان مسائل غیر منصفانه زحمات آنها را زیر سوال برد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی‎ در ادامه  به همکاری همه جانبه بسیج با وزارت بهداشت برای تسهیل خدمت به مردم و بیماران اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ‏وزارت بهداشت در حال حاضر بار سنگینی را بر دوش دارد، اظهار کرد: هر کسی که به فکر مردم باشد در چنین شرایطی در راه ‏حرکت این مجموعه پرمسئولیت مانعی ایجاد نمی‌کند.

وی تأکید کرد که بدون هیچ توقعی همکاری همه جانبه خود را با وزارت ‏بهداشت اعلام کرده‌ایم و باید از پیش داوری‌ها پرهیز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha