سلامت نیوز : فرماندار امیدیه از مراجعه جمعی از شهروندان این شهرستان به اورژانس به دلیل مشکلات تنفسی خبر داد.

حسین لامی‌زاده در گفت و گو با (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: بارندگی در امیدیه از ظهر روز گذشته (27 آبان) آغاز شد و همزمان با تشدید بارش در شب گذشته، اکیپ هایی برای بررسی وضعیت به روستاها اعزام شدند و دستگاه‌های اجرایی استان به صورت هماهنگ اقداماتی را انجام دادند.

وی افزود: از زمان آغاز بارش‌ها در روز گذشته تا ساعات پایانی شب، تعداد زیادی از شهروندان با علائم تنگی نفس به بیمارستان‌های نفت و امام رضا‌(ع)‌ امیدیه مراجعه کردند.

لامی زاده تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران استان انجام شده بود و به این ترتیب تجهیزات و امکانات لازم برای ارائه خدمات به این افراد فراهم شد و از امکانات بیمارستان های امیدیه نیز به طور کامل استفاده شد و همه ظرفیت پزشکان و پرستاران حاضر در امیدیه برای ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به عارضه تنگی نفس به کار گرفته شد.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: با اقدامات درمانی که در بیمارستان ها انجام شد، تعداد زیادی از مراجعه کنندگان به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند. صبح امروز نیز باقی‌مانده مراجعه کنندگان شب گذشته، به جز سه نفر از آنها، مرخص شدند. این سه نفر مبتلا به آسم هستند. همچنین از ساعات اولیه صبح امروز تاکنون نیز 11 نفر بر اثر تنگی نفس به اورژانس مراجعه کرده‌اند که 9 نفر آنها درمان شدند و دو نفر دیگر هنوز تحت درمان هستند.

وی با اشاره به آمادگی دو بیمارستان نفت و امام رضا‌(ع) امیدیه برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط شهرستان امیدیه عادی است و همه مسیرها و جاده ها نیز قابل استفاده هستند. مسیرهای روستایی شهرستان نیز مشکلی ندارند و تنها در دو روستا با مشکل انسداد مسیر مواجه هستیم که اقدامات لازم در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha