سلامت نیوز : سرپرست بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از حضور 52 پزشک متخصص در درمانگاه تخصصی این بیمارستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: حضور 52 پزشک متخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان طالقانی آبادان

محسن سرکاریان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: درمانگاه تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از ابتدای تاسیس این بیمارستان فعالیت داشته و تا سال 90 تعداد مراجعه‌کنندگان به این درمانگاه حدود 400 نفر در ماه بوده است که در دو سال اخیر با جذب پزشکان متخصص در رشته‌‌های مختلف، این تعداد افزایش چشمگیری داشته و در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر در ماه به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

وی در خصوص تعداد پزشکان متخصص حاضر در این درمانگاه تخصصی تصریح کرد: در حال حاضر 52 پزشک متخصص در درمانگاه مذکور فعال هستند که از این تعداد 31 نفر در دو سال اخیر جذب شده‌اند.

سرپرست بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با اشاره به خدماتی که هم اکنون توسط این درمانگاه ارائه می‌شود، افزود: این درمانگاه در سه زمینه تخصص‌های کلینیکی، پاراکلینیک‌های تخصصی و اقدامات تشخیصی و درمانی تخصصی، آماده ارائه خدمات به بیماران است.

وی ضمن اشاره به تخصص‌های کلینیکی موجود در درمانگاه تخصصی این بیمارستان عنوان کرد: در حال حاضر تخصص‌های داخلی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، جراح مغز و اعصاب، اطفال، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادرار، قلب و عروق، پوست و مو، ارتوپد، عفونی، دندانپزشکی، طب توان‌بخشی، اعصاب و روان، سونوگرافی و رادیولوژی، چشم‌پزشکی، جراح عمومی و فوق‌تخصص ریه در این درمانگاه فعال هستند.

سرکاریان از پاراکلینیک‌های تخصصی این درمانگاه گفت و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مقدمات راه‌اندازی پاراکلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی انجام شده و از هفته آینده آماده ارائه خدمات مراجعه‌کنندگان به بیمارستان است.

وی در همین خصوص افزود: علاوه بر این در حال حاضر چهار پاراکلینیک تخصصی دیگر درمانگاه این بیمارستان، پاراکلینیک‌های دیابت، گفتار درمانی، زایمان فیزیولوژیک، سونوگرافی و رادیولوژی هستند.

سرپرست بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان همچنین از اندوسکوپی، کولونوسکوپی، نوار عصب و عضله، برونوسکوپی و اکو به عنوان اقدامات تشخیصی و درمانی تخصصی در این درمانگاه نام برد.

وی در ادامه از استقرار سیستم نوبت‌دهی اتوماتیک در درمانگاه تخصصی گفت و ادامه داد: درمانگاه تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی، آماده ارائه خدمات با تعرفه دولتی بوده و مردم منطقه می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان حضور پزشک متخصص مورد نظرشان با شماره 6-4461001 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha