سلامت نیوز : نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بروز بیماری‌های تنفسی از بارش باران اتفاق نادری در سطح استان خوزستان است به همین جهت نقش پیگیری معاونت بهداشت باید پر رنگ‌تر شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ عبدالرحمن رستمیان در نشست کارگروه بررسی بیماری‌های تنفسی مردم خوزستان که ظهر امروز در هتل پارس اهواز برگزار شد اظهار داشت: نتایج بررسی 17 ایستگاه سنجش آلایندگی در استان باید در اختیار مجلس قرار گیرد تا این موضوع با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: مردم خوزستان دین بسیاری به کشور دارند چرا که در 8 سال دفاع مقدس جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند لذا وزارت بهداشت و درمان باید در خصوص مشکل تنگی نفس مردم استان کمیته‌ای ویژه تشکیل دهد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: با توجه به اینکه خوزستان یک استان مرزی محسوب می‌شود آلایندگی‌های کشورهای منطقه در آلوده بودن باران‌های اخیر خوزستان موثر است.

وی ادامه داد: ما امروز به خوزستان آمدیم تا به این استان کمک کنیم و قطعا از تمام ظرفیت‌های پارلمانی مجلس برای رفع مشکل آلودگی این شهرستان استفاده خواهیم کرد.

رستمیان با بیان اینکه تاکنون جلسه برای رفع آلایندگی‌های کشور برگزار کردیم افزود: مطمئن باشید که اگر برای رفع این مشکل نیاز به قوانین مجلس باشد ما آمادگی این کار را داریم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دوم، سوم و چهارم توسعه به خوبی در کشور اجرا نشده است افزود: طبق برنامه چهارم باید سوخت یورو 4 در کشور موجود باشد که این امر میسر نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha