زمین لرزه ای به بزرگی 5٫4 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10 و 21 دقیقه و 24 ثانیه جمعه، خانقین در کشور عراق و در همسایگی مرزهای غرب کشور را لرزاند و شدت این زمین لرزه سبب شد که شهرهای غرب استان کرمانشاه بویژه قصرشیرین نیز به لرزه درآید.

زلزله کرمانشاه هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت
سلامت نیوز : معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایان ارزیابی مناطق زلزله زده قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این زلزله هیچگونه خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم ؛ حیدر حیدری معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در پی وقوع زلزله 5٫4 ریشتری در منطقه خانقین کشور عراق که مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را نیز به لزره درآورد، 6 گروه ارزیاب هلال احمر به این مناطق اعزام شدند.

حیدری با بیان اینکه بعد از وقوع این زمین لرزه، بلافاصله ستاد بحران در اتاق بحران سازمان امداد و نجات تشکیل و دستورات لازم برای اعزام نیروهای ارزیاب به هلال احمر استان کرمانشاه صادر شد، افزود: نیروهای ارزیاب از سه شهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین به منطقه زلزله زده اعزام شدند و پس از ارزیابی‌های اولیه و ثانویه برای ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری، مشخص شد تنها شماری از منازل در مناطق یاد شده ترک خورده است.

بنابراین گزارش، زمین لرزه ای به بزرگی 5٫4 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10 و 21 دقیقه و 24 ثانیه جمعه، خانقین در کشور عراق و در همسایگی مرزهای غرب کشور را لرزاند و شدت این زمین لرزه سبب شد که شهرهای غرب استان کرمانشاه بویژه قصرشیرین نیز به لرزه درآید. این زلزله پس لرزه‌هایی هم به دنبال داشت که از ساعت 10 و 21 دقیقه تا 11 و 59 دقیقه امروز در این شهرستان مرزی با شدت دو و نه دهم تا سه و چهار دهم ریشتر به وقوع پیوسته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha