سلامت نیوز : نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛‌ سید شکرخدا موسوی امروز در تحریریه ایسنا در خوزستان حاضر شد و ضمن بازدید از حوزه های مختلف خبری این خبرگزاری، توضیحاتی در خصوص موضوعات مرتبط با آلودگی هوای استان خوزستان ارائه داد.

وی با اشاره به آلودگی هوا در استان خوزستان و بستری شدن نزدیک به 19 هزار نفر در استان در 20 روز گذشته، افزود: در این خصوص 10 فرضیه مطرح است، ولی هنوز در خصوص اینکه این عارضه دقیقا به چه علت در مردم استان ایجاد شده گزارش دقیقی ارائه نشده است.

موسوی به حضور کمیته‌ای از کمیسیون بهداشت مجلس در شهر اهواز اشاره و تصریح کرد: با هدف بررسی موضوع، نمایندگان کمیسیون بهداشت پنجشنبه گذشته در اهواز حضور یافتند و از صنایع و مناطق آلوده این شهر بازدید کردند، به این ترتیب گزارش این بازدید فردا در کمیسیون بررسی و در روز سه شنبه در صحن مجلس قرائت می شود.

وی ادامه داد: این معضل اخیر موجب شده نزدیک به 19 هزار خوزستانی با تنگی نفس مواجه شوند و بیش از 100 نفر نیز هنوز بستری هستند، مساله ای که وجود دارد این است که این عارضه تنفسی در آینده نیز در این افراد باقی می ماند، پس لازم است وزارت بهداشت و دولت وارد موضوع شود، همچنین طبق قانون افرادی که به دلیلی غیرمترقبه با مشکلی مواجه می شوند، باید طبق قانون رایگان درمان شوند.

نماینده اهواز به موضوع انتقال آب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع در دیدار مجموع نمایندگان استان با رئیس جمهور نیز مطرح شد و مخالفت خود در این خصوص را اعلام کردیم، کارون با معضل کم آبی مواجه است و نباید به گونه ای عمل شود که مردم استان آسیب ببینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha