سلامت نیوز : دبیر اجرایی سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصین پوست رفع موی زائد را علت عمده مراجعه ایرانیان به مراکز پوست دانست وگفت: در این کنگره کارگاهی برای لیزر و درمان موهای زائد برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمد گلشنی در نشست خبری سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصین پوست، گفت: این کنگره از تاریخ ششم تا هشتم آذرماه در سالن همایش‌های رازی و با حضور متخصصین پوست در سراسر کشور برگزار خواهد شد. در این کنگره دستاوردهای علمی و تجربیات بالینی، بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: از 100 مقاله تحقیقاتی که به دبیرخانه ارسال شده، 57 مقاله برای ارائه به صورت شفاهی و یا پوستر انتخاب شده است. نمایشگاهی جانبی نیز برای ارائه محصولات تجاری با حضور 50 شرکت نیز در کنار این همایش برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصین پوست در رابطه با کارگاه‌هایی که در این کنگره برگزار می‌شود، گفت: تزریق فیلر، تزریق دیسپورت، فرکشنال RF، اسکلروتراپی، میکرومیدلینگ از موضوعاتی است که در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود.

گلشنی ادامه داد: کارگاه لیزر و موهای زائد که مشکل عمده و نژادی در ایرانیان است که بیشتر مراجعه افراد به مراکز برای رفع موهای زائد است. همچنین تزریق بوتاکس برای کاهش عرق کف دست و زیربغل نیز از مباحثی است که در این کنگره بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تزریق دیسپورت و نورونوکس دو گونه از بوتاکس که در ایران مجوز فروش دارد نیز در کارگاه‌ها بررسی می‌شود. همچنین آموزش روش‌های فرکشنال RF که نوع دیگری از انرژی است، از انتقال برق و گرما و با ایجاد بافتی برای کلاژن جدید در جوان‌سازی، لاغری، کاهش سایز و حذف چربی در این کنگره گنجانده شده است.

به گفته دبیر اجرایی سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصین پوست، در روز سوم این کنگره از مدیران برتر گروه پوست سراسر کشور و پیشکسوتان پوست و مو تقدیر می‌شود. این کنگره امتیاز کامل را برای بازآموزی به شرکت‌کنندگان اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha