سلامت نیوز : رئیس گروه علمی، آموزشی بین‌المللی ایمپلنتولوژی در ایران گفت: باید با پیشگیری و حفظ بهداشت، دندان را حفظ کرد و از ابتدا به دنبال ایمپلنت که درمان آخر محسوب می‌شود نرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ پروفسور اصغر میرعمادی رئیس گروه علمی، آموزشی بین‌المللی ایمپلنتولوژی در ایران و رئیس آموزشی، پژوهشی ITI ایران در نخستین کنفرانس خبری انجمن ایمپلنتولوژی ایران گفت: گروه علمی آموزشی ITI افتخار دارد که سومین کنگره خاورمیانه‌ای ITI را با همکاری انجمن ایمپلنتولوژی برگزار کند.

رئیس گروه علمی، آموزشی بین‌المللی ایمپلنتولوژی در ایران گفت: این گروه تحقیقاتی در سال 1980 با شرکت 12 نفر از محققان رشته‌های مختلف دندانپزشکی در سوئیس تشکیل شد که امروزه با بیش از 15 هزار عضو در بیش از 60 کشور جهان به انجام فعالیت‌های علمی بین‌المللی با هدف توسعه آموزش و سرمایه‌گذاری بر روی تحقیق و پژوهش به یکی از بزرگترین انجمن‌های علمی ایمپلنتولوژی جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان همکاری این رشته با انجمن ایمپلنتولوژی به پیشرفت و توسعه علم ایمپلنتولوژی اشاره داشت و گفت: ایمپلنت در ایران پیشرفت خوبی داشته است اما باید دقت داشت که ایمپلنت درمان آخر است و ما باید با رعایت بهداشت از انجام ایمپلنت پیشگیری کنیم.

رئیس گروه علمی، آموزشی بین‌المللی ایمپلنتولوژی در ایران گفت: آموزش در ایران به اندازه کافی نیست و متأسفانه همه به دنبال درمان آخر می‌روند اما باید با بهداشت و پیشگیری از پوسیدگی دندان به حفظ آن کمک کنیم و این فرهنگ را در جامعه رواج دهیم.

میرعمادی ادامه داد: ما باید امر پیشگیری در جامعه را رواج دهیم و به پوسیدگی دندان که با درد و ناراحتی همراه است و همچنین بیماری لثه که درد مشخصه ندارد بها دهیم و دندان را زود درمان کنیم تا از ایمپلنت استفاده نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha