سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش بیشتر برای رفع مشکلات دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: البته آثار رفع تحریم‌ها به مرور خود را نشان می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید حسن هاشمی در خصوص اثرات توافقات هسته‌ای بر نظام سلامت کشور اظهار داشت: آنچه رییس جمهور در خصوص جدی بودن همه وزارتخانه‌ها برای بهره گیری از فرصت ایجاد شده بر اساس توافقات هسته‌ای گفت همه شنیدند و به آن توجه خواهند کرد.

وی که در حاشیۀ دیدارش با دو تن از پزشکان جانباز 70 درصد در چهارمین روز از هفتۀ بسیج، بیان داشت: مردم به تدریج طی ماه‌های آینده شاهد اثرات رفع تحریم ها بر نظام سلامت کشور نیز خواهند بود و در این زمینه برنامه ریزی های مناسب انجام خواهد شد.

دکترهاشمی افزود: از امکانی که ایجاد شده است برای رفع مشکلات حوزه دارو و تجهیزات پزشکی باید نهایت بهره را ببریم تا بتوانیم به قولی که به مردم داده ایم جامۀ عمل بپوشانیم.

آرامش در حوزۀ سلامت طی سال 93

وی با بیان اینکه قطعاً آرامش در سال 93 در حوزۀ سلامت بیشتر خواهد بود، گفت: اقدامات مقدماتی برای ایجاد یک بیمه قوی و کارآمد آغاز شده که امیدواریم از این طریق فشار هزینه ها بر مردم روند کاهش پیدا کند.

دکتر مجید کابلی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی و متخصص ژنتیک نیز در دیدار با وزیر بهداشت، ضمن تبریک توافقات هسته‌ای کشورمان گفت: این توافقات که با دعای خیر مردم انجام شد حتماً برای کشور خیر و برکت به دنبال دارد.

وی افزود: ما در رشتۀ ژنتیک تحریم ها را بیش از سایر حوزه ها درک کردیم زیرا گاهی برای وارد کردن مواد تحقیقاتی خود از خارج مشکلات زیادی داشتیم که امیدواریم با این توافقات حرکت رو به جلوی تحقیقاتی در کشورمان تسریع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha