سلامت نیوز : رئیس اورژانس کشور در مورد آخرین وضعیت زلزله‌زدگان قصر شیرین،گفت: این حادثه تاکنون ۵ مصدوم داشته که همه آنها به صورت سرپایی به بیمارستان الزهرای گیلانغرب مراجعه کرده و درمان‌ شده‌اند و مورد فوتی هم گزارش نشده است.

محمد تقی طالبیان در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت زلزله زدگان قصر شیرین، گفت: نیروهای اورژانس در حالت آماده‌باش هستند و در استان کرمانشاه و ایلام مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: به این ترتیب در استان ایلام 184 نیروی امدادی، 9 پایگاه شهری، 25 پایگاه جاده‌ای و 46 آمبولانس مستقر شده‌اند.

رئیس اورژانس کشور گفت: در استان کرمانشاه نیز 361 نیروی انسانی، 24 پایگاه شهری، 21 پایگاه جاده‌ای و 66 آمبولانس استقرار یافته‌اند.

طالبیان با اشاره به آماده‌باش 100 درصدی نیروهای اورژانس در مناطق زلزله‌زده گفت: مأموران اورژانس در محل مستقر هستند و در صورت نیاز سریعاً فراخوان می‌شوند.

وی گفت: تاکنون پنج مصدوم از حادثه زلزله در قصرشیرین گزارش شده است که همه آنها به صورت سرپایی به بیمارستان الزهرای گیلانغرب مراجعه کرده، درمان و مرخص شده‌اند و فوتی هم گزارش نشده است.

طالبیان گفت: نیروهای هلال‌احمر نیز در محل حادثه مستقر شده‌اند و قرار شده اردوگاه و چادر اسکان نیز برای زلزله زدگان در محل برپا کنند که البته هنوز قطعی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha