سلامت نیوز : کارشناس هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده بر غلظت آلاینده‌های هوا افزوده شود،‌ از ورود موج جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: بر همین اساس اواخر هفته پایتخت بارانی می‌شود.

محمد اصغری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از امروز تا پنج شنبه هفته جاری، شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های هوا به خصوص در کلانشهرهای کشور می‌شویم.

کارشناس هواشناسی افزود: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در تهران، اصفهان، کرج، تبریز و اراک باشیم.

وی ادامه داد: دمای هوا در سواحل دریای خزر تا پنج شنبه هفته جاری 4 تا 7 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

اصغری در ادامه با اشاره به ورود موج جدید بارشی به کشور، اضافه کرد: فردا شب موج جدید بارشی از سمت شمال‌غرب وارد کشور می‌شود که به موجب آن پیش‌بینی می‌شود از آلاینده‌های هوا کاسته شود.

این کارشناس هواشناسی متذکر شد: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد بارش برف و باران در استان‌های آذربایجان‌ غربی و شرقی،‌ اردبیل، کردستان، زنجان، البرز ،گیلان و ایلام باشیم.

اصغری درباره بارش باران در تهران خاطرنشان کرد: به سبب ورود این موج جدید بارشی به کشور طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد بارش باران در پایتخت به خصوص در ارتفاعات خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha