توزیع شیر رایگان مدارس در صورت آمادگی شرکت های تولید کننده از پانزدهم آذرماه شروع و حدود 9 میلیون دانش آموز وکارکنان شاغل در مدارس دولتی دوره های ابتدایی و دوره اول متوسطه تحت پوشش طرح توزیع رایگان شیر قرار می گیرند.

9 میلیون جمعیت تحت پوشش طرح توزیع شیر رایگان مدارس
سلامت نیوز:  توزیع شیر رایگان مدارس در صورت آمادگی شرکت های تولید کننده از پانزدهم آذرماه شروع و حدود 9 میلیون دانش آموز وکارکنان شاغل در مدارس دولتی دوره های ابتدایی و دوره اول متوسطه تحت پوشش طرح توزیع رایگان شیر قرار می گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توزیع شیر رایگان مدارس در صورت آمادگی شرکت های تولید کننده از پانزدهم آذرماه خبر داد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وحید کیارشی با اعلام مطلب فوق افزود : دستور العمل مربوط به توزیع شیر رایگان مدارس در تاریخ 26/8/1392 به استان ها ابلاغ شده است .

وی اضافه کرد: بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که حدود 9 میلیون دانش آموز وکارکنان شاغل در مدارس دولتی دوره های ابتدایی و دوره اول متوسطه تحت پوشش طرح توزیع رایگان شیر قرار می گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعداد نوبت توزیع شیر در مدارس به میزان اعتبار مصوب از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بستگی دارد، افزود : اعتبار طرح مذکور در بودجه سال 92 بالغ بر 1170 میلیارد ریال پیش بینی شده است که وزارت آموزش و پرورش به منظور هرچه بهتر اجرا شدن طرح، درخواست تخصیص 1500 میلیارد ریال کرده است .

وی در پایان تصریح کرد : در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز و همکاری شرکت های تولید کننده لبنیات، آموزش و پرورش آمادگی دارد تا سقف 70 نوبت توزیع شیر رایگان در مدارس توزیع کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha