سلامت نیوز:  وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: بر اساس مصوبه دولت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت درمان دانش آموزان حادثه دیده را برعهده دارد، اما این عزیزان فرزندان ما هستند و ما خود را موظف می دانیم به هر طریق ممکن بهترین شرایط را برای درمان آنان فراهم سازیم.

کمیسیون ویژه پیگیری درمان دانش آموزان شین آبادی با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت کار، وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و بهزیستی برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در جلسه کمیسیون ویژه پیگیری روند درمان دانش آموزان شین آبادی که روز سه شنبه با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط در دفتر وزیر برگزار شد، فانی ضمن تشکر از نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه گفت : موضوع با معاون اول رئیس جمهور مطرح و قرار شد در جلسه هیئت دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد تا راهکارهای اجرایی مناسب اتخاد گردد و آینده تحصیلی و شغلی این دانش آموزان با آرامش خاطر تامین شود.

 وی تصریح کرد : بر اساس مصوبه دولت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت درمان دانش آموزان حادثه دیده را برعهده دارد، اما این عزیزان فرزندان ما هستند و ما خود را موظف می دانیم به هر طریق ممکن بهترین شرایط را برای درمان آنان فراهم سازیم.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به هزینه های بالای درمان دانش آموزان آسیب دیده یادآور شد : با عنایت به اینکه دانش آموزان مراحل رشد را پشت سر می گذارند و عمل جراحی باید تدریجی و طی چند مرحله انجام شود و این فعالیت ها سالانه 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان هزینه در بر دارد و تامین چنین هزینه ای از عهده یک دستگاه به تنهایی بر نمی آید، اخذ مصوبه هیئت دولت و لحاظ کردن آن در بودجه سالانه دستگاه ضرورت می یابد.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی هیئت محترم دولت و مصوب شدن اعتبار لازم، آرامش خیال این دانش آموزان و خانواده آنان فراهم شود .
شایان ذکراست؛ در ادامه جلسه مقرر شد کمیسیون متنی را برای ارائه به جلسه هیئت دولت آماده نمایندکه متضمن 7 محور پیشنهادی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha