سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 8756

در خیابان با او آشنا شدم. آنقدر چرب زبان بود كه اصلا نفهمیدم چه نقشه‌ای در سر دارد.

وقتی به پیشنهادش از خانه فرار كردم، مرا به خانه‌ای در اطراف شهر برد و پس از آنكه مورد آزار و اذیت قرار داد، در مقابل پول، مرا در اختیار دوستانش قرار داد».

هنوز حرف‌هایش تمام نشده بود كه گریه امانش را برید، دختر جوان نشسته بود مقابل افسر پرونده و از 5 روز اسارت در بند مرد شیطان صفتی حرف می‌زد كه وی را اغفال كرده و با حیله و نیرنگ از خانه فراری داده بود.

 5 روز پیش پدر دختر جوان به پلیس آگاهی قم رفته و كارآگاهان را در جریان ناپدید شدنش قرار داده بود و از همان زمان به دستور سرهنگ سید جعفر حسینی- رئیس پلیس آگاهی قم- تحقیقات كارآگاهان برای یافتن ردی از او آغاز شد.

در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، دختر جوان با پای خودش به اداره آگاهی آمد و پرده از سرنوشت تلخی كه بر او گذشته بود برداشت.

« وقتی برای رسیدن به زندگی‌ رویایی  با مرد جوان از خانه‌مان فرار كردم، او مرا به خانه‌ای در اطراف شهر برد و پس از آزار و اذیت، زندانی كرد.

در مدت 5 روزی كه در این خانه زندانی شده بودم، او با آوردن 20 نفر از دوستانش به خانه، در مقابل پول مرا به زور در اختیار آنها قرار داد، تا اینكه سرانجام توانستم با استفاده از غفلتش از كلبه وحشت فرار كرده و خود را به پلیس برسانم.

پس از اظهارات تكان دهنده دختر جوان، تحقیقات پلیسی برای دستگیری جوان شیطان صفت آغاز شد.

با شناسایی خانه مرد جوان، كارآگاهان با دریافت دستور قضائی عازم خانه او شده و  وی را  دستگیر كردند.

دوستی‌های خیابانی، جرقه‌ای برای آزار و اذیت

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا روز گذشته با اشاره به این خبر وحشتناك گفت: متأسفانه تحقیقات صورت گرفته از زنان و دخترانی كه پس از ربوده شدن مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند ، بیانگر این است كه 40 درصد موارد به‌دنبال دوستی‌های خیابانی رقم خورده است.

در چنین مواردی دختران جوان به دور از چشم خانواده‌هایشان، رابطه دوستانه‌ای را با جوان ناشناسی برقرار كرده و  پس از اینكه به مناطق خلوت حاشیه شهر یا خانه‌های متروكه كشانده شده‌اند، مورد آزار قرار گرفته‌اند.


وی با اشاره به اینكه در دوستی‌های خیابانی افراد سودجو معمولا مشخصات و آدرس واقعی خود را مخفی نگاه‌ می‌دارند، افزود: این كار باعث می‌شود مجرمان پس از ارتكاب جرم هیچ ردی از خود بر جا نگذارند.

سرهنگ قاسمی در هشداری به خانواده‌ها گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم كه با نظارت بر رفت‌وآمد و ارتباطات فرزندان خود و برقراری رابطه دوستانه با آنها، از بروز چنین حوادثی جلوگیری كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha