سلامت نیوز : معمولا همه انسان ها رنگ خاصی را بیشتر از رنگ‌های دیگر دوست دارند. مثلا یکی در مورد لباس، رنگ سفید را به هر رنگ دیگری ترجیح می دهد و دیگری لباس سفید را نمی پسندد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ؛ با این که هر فصلی رنگ و طرح خود را برای انتخاب لباس دارد اما انتخاب انسان ها بر یک اصل ثابت استوار است: چه چیزی باعث می شود تا من احساس خوبی به خود داشته باشم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از طریق رنگ مورد علاقه تان به شما بگوییم چه شخصیتی دارید.

آبی

شاید شما هم قبول داشته باشید، هیچ چیز آرامش بخش تر از دریا نیست. شن، تابش نور خورشید و از همه مهم تر آبی دریا آرامش بخش است و باعث کاهش استرس می شود. کارشناسان معتقدند حتی نگاه کردن به رنگ آبی باعث کاهش اضطراب می شود. انسان هایی که به دنبال آرامش هستند بیشتر به سمت انتخاب لباس های آبی تمایل دارند.

قرمز

افرادی که لباس های قرمز دوست دارند، بسیار هیجان دوست هستند.

زرد

لباس های آفتابی مساوی است با شخصیت گرم و آفتابی! رنگ زرد رنگ گرمی است و افرادی که این رنگ را برای لباس انتخاب می کنند، خونگرم و پرانرژی هستند. به هیچ وجه، فکر نکنید اگر لباس زرد بپوشید شبیه موز دوپا می شوید. خجالت نکشید. اگر زرد را دوست دارید، لباس های زرد خریداری کنید.

بنفش

بنفش رنگ بسیار زیبایی است و تناژهای مختلفی دارد. اما هر چه روشن تر باشد، بهتر است. این رنگ بیشتر مورد علاقه خانم هاست. این رنگ شاد است و طراوت ویژه ای دارد. می توانید از لباس های بنفش و حس شادمانی آن بهره بگیرید.

نارنجی

افرادی که نارنجی می پوشند بسیار پر جنب و جوش و پرانرژی هستند. همچنین باید به خلاقیت و ذهن باز آن ها اشاره کرد. سعی کنید تا حد امکان از لباس یا وسایل جانبی نارنجی استفاده کنید تا آن گرما و هیجان به روح شما نفوذ کند و شاد شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha