سلامت نیوز: دکتر اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی خطاب به جامعه ی دانشگاهی گفت: امیدواریم با تلاش و خرد جمعی فضایی سرشار از نشاط کاری و علمی فراهم سازیم که حاصل آن ارتقاء عادلانه و همگن شاخص های سلامت ، توسعه و تولید علم و فناوری ، انجام خدمت صادقانه به جامعه و تربیت انسان های متخصص ،متعهد و اندیشمند برای تامین نیازهای استان و کشور باشد .

متن کامل این پیام که نسخه ای از آن برای سلامت نیوز ارسال شده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همكاران ارجمند اعضای هیات علمی، کارکنان عزیز و دانشجویان فرهیخته

سلام علیكم

خدای بزرگ را شاكرم كه به فضل و مرحمت خود بر من حقیر منت نهاد و توفیق خدمتگزاری به عزیزان هم استانی در این برهه حساس عطا نمود. با استعانت و توكل به ذات اقدس الهی،حمایت روحانیت معزز ، یاری مسئولین اجرائی ملی و استانی ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، همكاران ارجمند اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان عزیز امید است بیش از پیش شاهد تعالی وتثبیت این دانشگاه پرافتخار به عنوان تولیت اصلی سیاستگذاری اصلاح عوامل مؤثر بر سلامت در استان باشیم.

در این راستا برآن هستیم كه بانگاه به اسناد بالا دستی توسعه، برنامه های دولت تدبیر و امید و وزیر محترم با تهیه سند توسعه سلامت استان ، بعنوان اصلی ترین پیش نیاز تدوین و اجرای برنامه راهبردی اصلاح شاخصهای سلامت و نیز توسعه پژوهش های كاربردی با نگاه سلامت محور و نظارت دقیق بر برنامه ها مسیر را برای ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه دانشگاه در کشور و منطقه به عنوان یك الگوی اسلامی ایرانی فراهم کنیم. امید است همانگونه که حماسه سیاسی با مشارکت آحاد ملتآگاه در جریان انتخابات 24 خرداد 92 خلق شد، حماسه اقتصادی و تولید ثروت برای کشور با برنامه های دولت تدبیر و امید خصوصا در اقتصاد سلامت محور محقق شود.

امیدواریم با تلاش و خرد جمعی ، خودباوری ، اعتماد به نفس و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی ، فضایی سرشار از نشاط کاری و علمی فراهم سازیم و با یک برنامه هدفمند، محیط مطلوبی برای مشارکت جمعی با دیدگاه فراجناحی و فرا قومیتی با رویكرد شایسته سالاری را ایجاد کنیم، که حاصل آن ارتقاء عادلانه و همگن شاخص های سلامت ، توسعه و تولید علم و فناوری ، انجام خدمت صادقانه به جامعه و تربیت انسان های متخصص ،متعهد و اندیشمند برای تامین نیازهای استان و کشور باشد .

خداوندا به ما توفیق خدمتی بی‌منت عنایت فرما

دكتر اسماعیل ایدنی

سرپرست دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha